مربی بارسا از عملکرد بازیکنانش و سبک بازی آنها مقابل اتلتیکو مادرید راضی به نظر می رسد، چرا که آنها موفق شدند در یک جدال نفس گیر یک رقیب سرسخت را شکست بدهند.

گواردیولا گفت وقتی همه گره ها بسته می شود مسی تنها بازیکنی است که می تواند راهگشا باشد.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


جوزپ گواردیولا از عملکرد تیمش در زمین ویسنته کالدرون راضی است چرا که بازیکنانش در این مسابقه هم به سبک همیشگی شان کنترل بازی را در دست گرفتند. پیروزی شب گذشته آبی و اناری پوشان باعث شد بارسا سه امتیاز حساس یک بازی مهم مقابل یک «رقیب سرسخت» را از آن خود کند. مربی بارسا متعقد است تمیش مقابل اتلتیکو مادرید که «در اوایل نیمه دوم بسیار عالی ظاهر شده بود»، کار بسیار دشواری داشته است اما «بازیکنانش با موفقیت آن را سپری کردند». وقتی که میزبان گل تساوی را به ثمر رساند، بارسا «به خوبی گل آنها را پاسخ داد».

مسی راهگشا

مربی بارسا در بخشی از صحبت های خود به تمجید از لیونل مسی پرداخت که توانست با ضربه آزاد دیدنی اش قفل بازی را بشکند: «همیشه راههای زیادی برای در دست گرفتن بازی وجود دارد، اما گاهی همه گره ها بسته می شود، ولی مسی می تواند راهگشا باشد. در طول این چهار سال مسی بارها این را اثبات کرده است». وقتی از مربی در مورد غیبت بازیکن آرژانتینی تیمش در بازی بعدی مقابل گیخون سوال شد، گواردیولا به شوخی گفت: «همه از من می خواستند که به او استراحت بدهم و حالا او برای بازی بعدی استراحت خواهد کرد، دقیقا شبیه په په».

پیروزی برابر تیم سیمئونه باعث شد فاصله 10 امتیازی بارسا با رئال مادرید همچنان حفظ شود. گواردیولا در مورد اختلاف 10 امتیازی تیمش با صدرنشین لیگ گفت: «من فکر نمی کنم که ما بتوانیم قهرمان این فصل لالیگا شویم، اما برای اینکه ثابت کنیم همان تیم قبلی هستیم تلاش خواهیم کرد». او در ادامه افزود: «این یک مسابقه بسیار دشوار و مقابل یک رقیب بسیار سرسخت بود، و البته شرایط زمین هم بسیار ناگوار بود، اما ما از آن جان سالم به در بردیم. باید تاکید کنم که ویکتور در این بازی یکبار دیگر نشان داد که چه دروازه بان با کیفیتی است».


«احساس می کنم، ما قهرمان این فصل لالیگا نخواهیم شد.»

گواردیولا در مورد هدف بارسا برای قهرمانی و تلاش آنها در تمامی بازیها گفت: «احساس می کنم قهرمانی لالیگا برای ما از دست رفته است، چرا که اختلاف امتیاز ما با صدر جدول تقریبا خیلی زیاد است؛ بازیهای آینده فرصتیست برای آنکه نشان دهیم چه توانایی هایی داریم و سبک بازیمان را به نمایش بگذاریم. اما تا آخرین بازی فصل دست از تلاش نخواهیم کشید».


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:اخبار بارسلونا,گواردیولا,بهترین مربی جهان,بارسلونا,آبی واناری ها,فوتبال اروپا,

ساعت 13:53 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت